Sberbank Telebank
06 40 41 42 43

e-Hitelakta üzleti adminisztrátor

Főbb feladatok

  • Hitelezési workflow üzleti adminisztrációs feladatainak végrehajtása
  • Szerződések sablonjainak kezelése, törvényi változások és biankók módosításainak átvezetése a rendszerben
  • Fejlesztővel való kapcsolattartás, üzleti hibák bejelentése
  • Rendszert érintő specifikációk elkészítésénél szakértői támogatás, projektekben részvétel
  • Fejlesztések és rendszermódosítások jóváhagyása üzleti adminisztrátori szempontok figyelembevételével
  • A terület által rendszeresített nyilvántartások naprakész és előírásszerű vezetése
  • Jelentések elkészítésében való részvétel
  • Döntési kompetencia ellenőrzése, a vonatkozó belső utasításban foglaltak szerinti ellenőrzés elvégzése, hitel termékek és hitelezési folyamatok ismerete
  • Közreműködés oktatási anyagok elkészítésében

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú pénzügyi és/vagy informatikai végzettség
  • Analitikus gondolkodás, rendszerszemlélet
  • Proaktivitás, pontos, precíz, alapos munkavégzés
  • Monotonitástűrés, terhelhetőség, szűk időkorlátok betartása

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Lotus Notes, MIDAS rendszerek ismerete
  • Adattárház kezelésben való jártasság
  • Excel, SQL, riporting, rendszerüzemeltetés
  • Széchényi Kártya Program ismerete

Állás adatai

Állás azonosító: 1246
Pozíció pontos megnevezés: e-Hitelakta üzleti adminisztrátor
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Hiteladminisztráció és ellenőrzés
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2017.11.30.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: e-Hitelakta üzleti adminisztrátor