Corporate Account Manager (Russian-speaking clients)

Főbb feladatok

  • Részvétel az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, különös tekintettel az orosz nyelvű ügyfelekre;
  • Közreműködés a Know Your Customer alapelvnek való megfelelés biztosításában;
  • Ad hoc ügyféligények kezelése;
  • Vállalati hitelezési folyamat támogatása;
  • Szerződéstervezetek készítése, egyeztetése;
  • Folyósítások, törlesztések menedzselése, biztosítéki ügyintézés;
  • Finanszírozási ügyletek utógondozása;
  • Dokumentumkezelés;
  • Eseti belső projektek koordinálása, jelentések elkészítése.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség - gazdasági területen szerzett végzettség előny;
  • Minimum 3 év szakmai tapasztalat - hasonló területen szerzett tapasztalat előny;
  • Magabiztos orosz nyelvtudás; Angol nyelvtudás előny;
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt;
  • Proaktivitás, problémamegoldó hozzáállás;
  • Csapatjátékos attitűd;
  • Precizitás, pontosság;
  • MS Office magabiztos ismerete.

Állás adatai

Állás azonosító: 1675
Pozíció pontos megnevezés: Corporate Account Manager (Russian-speaking clients)
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Nagyvállalati értékesítés
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Corporate Account Manager (Russian-speaking clients)