Sberbank Telebank
+36 1 557 5859

Customer Value Manager

Főbb feladatok

  • Service excellence projektben való aktív részvétel (onboarding és engagement folyamatok kialakítása);
  • Lakossági és KKV ügyfelek kampányszerű megkeresése, menedzselése;
  • Vezetőség részére rendszeres kimutatások és riportok elkészítése;
  • Döntéstámogató anyagok elkészítése;
  • Nemzetközi projektekben való részvételi lehetőség.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Analitikus, strukturált gondolkodásmód
  • Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban, és magas szintű tárgyalókészség;
  • Kreativitás;
  • MS Office programok aktív felhasználó szintű ismerete;
  • B kategóriás jogosítvány

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Termékfejlesztés vagy CRM vagy marketing területen szerzett tapasztalat,
  • Magas szintű MS Excel tudás

Állás adatai

Állás azonosító: 1421
Pozíció pontos megnevezés: Customer Value Manager
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Lakossági termékfejlesztés
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Customer Value Manager