Hiteladminisztrációs munkatárs

Főbb feladatok

  • Lakossági hitelek folyósítása
  • Lakossági és vállalati hitelek elő- és végtörlesztéseinek könyvelése, kapcsolódó díjak, elhatárolt kamatok elszámolása és könyvelése
  • Fizetési megállapodások könyvelése
  • Hiteltörlesztésre befolyt összegek könyvelése
  • Hiteltörténeti és hiteltartozási kimutatások készítése
  • Hitelmoratóriumhoz kapcsolódó törlesztések könyvelése és nyilvántartása
  • Könyvelés előtti kontírozások szakmai ellenőrzése
  • Batch és konverzió könyvelése (átvezetések, díjak, hiteltörlesztések, korrekciós könyvelések)
  • Reklamációk kezelése, kivizsgálása, társterületek és a fiókhálózat részére történő adatszolgáltatás
  • Adatrögzítés, adattisztítási, valamint egyéb hiteladminisztrációs és adminisztratív feladatok végzése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú gazdasági végzettség;
  • Alapfokú angol nyelvtudás;
  • Minimum 1-3 év releváns back-office vagy számviteli területen szerzett könyvelési és adatrögzítési tapasztalat;
  • Precíz, hatékony munkavégzés, szakmai igényesség önállóság;
  • Csapatszellem;
  • Stressz és monotonitástűrés, terhelhetőség, szűk időkorlátok betartása;
  • Felhasználói szintű, magabiztos Microsoft Office ismeret.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Banki termékek, folyamatok ismerte;
  • Midas rendszer ismerete.

Állás adatai

Állás azonosító: 1638
Pozíció pontos megnevezés: Hiteladminisztrációs munkatárs
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Hiteladminisztráció és ellenőrzés
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Hiteladminisztrációs munkatárs