A mikrovállalati és lakossági hitelekből eredő lejárt tartozások behajtása a lehető legmagasabb megtérülést biztosító módon;
Kimenő hívások indítása a késedelembe került ügyfelek megkeresése céljából;
Késedelembe került ügyfelek részéről érkező bejövő hívások fogadása;
Az ügyfelek teljes körű tájékoztatása az elmaradásról és a nemfizetés következményeiről, a késedelembe kerülés okainak felderítése, szükség esetén az átszerződés lehetőségének felajánlása, fizetési megállapodás a kapcsolatfelvétel eredményének, fizetési ígéretnek, megállapodásnak rögzítése a behajtási támogató rendszerben;
Ügyfél elérhetőség felkutatása a rendelkezésre álló eszközök segítségével, a fellelt elérhetőségek rögzítése a behajtási rendszerben;
Törlesztési moratóriummal kapcsolatos tájékoztatás, ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, nyilatkozatok kezelése;
Biztosítási díjelmaradások behajtása;
Kapcsolattartás a fiókhálózattal;
Egyéb adminisztratív feladatok.
Munkakör betöltésének feltételei
Minimum középfokú végzettség,
Kommunikációképes angol nyelvtudás,
Határozottság, jó kommunikációs készség,
Precizitás, pontosság, alaposság,
Monotóniatűrés, magasfokú stressztűrő képesség,
MS Office ismeret.
Munkakör betöltése során előnyt jelent
Hasonló területen, telefonos behajtás vagy ügyfélszolgálati szerzett tapasztalat, de pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk!